Memimpin budaya minuman keras

Kami secara aktif berusaha untuk menjadikan Republik Korea di mana semua orang gembira. Sebagai tambahan kepada aktiviti sumbangan sosial seperti kempen menderma darah, kami juga memfokuskan diri untuk memupuk bakat remaja global.

Golden Blue mempromosikan slogan aktiviti sumbangan sosialnya sebagai masa depan yang bahagia yang tumbuh dan diciptakan bersama ‘. Ini bertujuan untuk menyelesaikan masalah sosial secara aktif dan menyumbang kepada perkembangan masyarakat Korea. Ini juga menyiratkan bahawa ia akan memainkan peranan sebagai perusahaan sosial yang membawa kepada pertumbuhan pelanggan dan pelanggan bersama.

Ia memimpin dalam pelbagai aktiviti sumbangan sosial. Pada bulan April, kempen derma darah pekerja diadakan untuk mengatasi kekurangan bekalan darah yang disebabkan oleh Corona 19. Kempen derma darah, yang dilakukan dalam format relay, dibagi berdasarkan zona waktu sesuai dengan garis panduan karantina untuk mencegah jangkitan korona 19 dan meminimumkan kontak. Pekerja secara sukarela mengambil bahagian dalam pendermaan darah untuk menyelesaikan masalah sosial bekalan darah dan ketidakseimbangan permintaan.

Ia telah menandatangani perjanjian sumbangan sosial selama enam tahun berturut-turut dengan Dewan Pemuda Korea (JC Korea), yang mewakili Korea. Tujuannya adalah untuk memberi tumpuan kepada menyokong anak-anak muda, yang kurang mampu secara sosial, untuk berkembang menjadi orang-orang berbakat yang akan memimpin Republik Korea. JC Korea terlibat dalam pelbagai projek untuk masa depan muda yang cerah. Secara perwakilan, terdapat “YOU & I Festival”, di mana para belia dapat menunjukkan kemampuan mereka. Ia juga menyokong projek-projek untuk membantu orang-orang yang kurang mampu, seperti “Pergerakan Cinta Cinta Messenger” dan “Korban Pendukung Paksa Paksa”.

Pada masa lalu, ketika pasar wiski domestik mengalami kemerosotan yang teruk, syarikat telah menurunkan harga untuk membantunya merevitalisasi. Ia memperlihatkan aspeknya sebagai sebuah syarikat yang menjalankan tanggungjawab sosial, menyumbang kepada pembentukan struktur pengedaran yang baik. Ketika aliran menurun di pasar wiski Korea meningkat disebabkan oleh Corona 19, mereka mulai menciptakan suasana pasar yang baru.

Pada bulan April, ia memperbaharui dan memperkenalkan wiski premium premium Golden Blue Diamond di Korea. Reka bentuk botol berlian baru telah disempurnakan untuk memberikannya rasa canggih dan mewah. Diadun dengan larutan malt yang tidak dicairkan dengan rasa yang baik, rasa mendalam dan lembut tekak wiski diperkuat.

Pada 9hb, Carlsberg, bir rasmi yang ditunjuk oleh keluarga diraja Denmark, telah diimport dan diedarkan secara rasmi selama tiga tahun, meningkatkan jumlah perniagaan dan terlibat dalam pemasaran yang agresif. Mengambil bahagian dalam festival muzik dan membuka kedai pop timbul. 강남풀싸롱 Apabila budaya alkohol di rumah berkembang disebabkan oleh Corona 19, dari tahun lalu, ia menyasarkan saluran rumah secara agresif. Kedudukan, yang kekal hanya ke-10 di pasaran bir import domestik sejak sekian lama, naik ke tangga ke-10.

Ia juga berusaha sedaya upaya untuk mendapatkan mesin pertumbuhan baru bagi syarikat. Di sebalik pertumbuhan pasaran minuman keras Korea yang tersekat-sekat, syarikat tersebut mengembangkan kedudukannya sebagai syarikat minuman keras umum dengan mensasarkan pasaran minuman keras, yang menunjukkan trend yang terus meningkat. Termasuk eksport ke Amerika Syarikat awal tahun ini, syarikat itu merancang untuk terus mengembangkan pasaran luar negerinya untuk mempromosikan pengembangan K-liquor yang berjaya di luar negara.

Mereka juga aktif dalam memupuk sumber manusia. Projek pemupukan pengadun utama adalah contoh yang representatif. Dua pelajar beasiswa dipilih untuk menyediakan tuisyen penuh, penginapan, dan tiket penerbangan sehingga mereka dapat menyelesaikan kursus master dalam pembuatan bir dan penyulingan di Universiti Harriet Watt di Scotland. Ini adalah usaha untuk membuka era baru pembuatan bir dan penyulingan Korea melalui pendidikan, kelas, dan latihan tingkat tinggi di Harriet Watts, seperti pembuatan biji-bijian dan percambahan, penuaan minuman keras dan wiski, dan teknik makanan.

댓글 달기

이메일 주소는 공개되지 않습니다. 필수 항목은 *(으)로 표시합니다